Gratis verzending via Distroptiek

Terug naar klantenservice

Distroptiek werkt snel en efficiënt. Van maandag tot en met vrijdag worden er elke nacht in de speciale afleverkluis goederen bezorgd en tegelijkertijd bestellingen en retourzendingen opgehaald. U hoeft dus niet naar het postkantoor om uw goederen te halen of te brengen en postzegels zijn overbodig. Op deze manier bespaart u tijd en geld.

Er wordt gebruik gemaakt van standaard Distroptiek ritsmapjes met een adresvenster. Deze ritsmapjes worden in een afsluitbare wisselbox, voorzien van uw firmanaam en het logo van Distroptiek, verstuurd en opgehaald. De ritsmapjes zijn milieuvriendelijk en voor hergebruik geschikt. De mapjes worden gratis door Friederichs ter beschikking gesteld.

Distroptiek maakt gebruik van een abonnementen. Interesse? Kijk dan op http://www.distroptiek.nl/. 

Vraag niet gevonden
    Bezorging
  1. Gratis verzending via Distroptiek
  2. Volg de status van uw bestelling
  3. Levertijd van producten
  4. Verzending via PostNL
  5. Thuisbezorging met Friederichs Zen
  6. Verzending verzekeren
  7. Verzendkosten, creditering en retourneren
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord