Volg de status van uw bestelling

Terug naar klantenservice

De status van uw bestelling kunt u volgen op uw persoonlijke pagina. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, wordt deze opgenomen in de bestelhistorie. Uiterst rechts kunt u de status van uw bestelling volgen. 

De eerste status van uw bestelling is 'Wordt verwerkt'. Wanneer een product aanwezig is, wordt uw order samengesteld voor verzending. 

Wanneer de verzamelde order bij Friederichs de deur uit is, wordt de status van uw bestelling gewijzigd in 'Is verzonden'. Dit betekent dat uw order is opgehaald door de transporteur, die uw order normaliter de volgende ochtend bij u zal bezorgen.

Producten die niet voorradig zijn, krijgen na 17:30 uur de status 'In nalevering'. Dit betekent dat het product dat u heeft besteld op dat moment niet geleverd kan worden. Friederichs streeft ernaar om uw product alsnog zo snel mogelijk te leveren. Tot die tijd is uw nalevering zichtbaar in 'Producten in nalevering' in uw persoonlijke pagina. Hier kunt u precies zien welke producten u nog kunt verwachten.

Vraag niet gevonden
    Bezorging
  1. Volg de status van uw bestelling
  2. Levertijd van producten
  3. Verzending via Distroptiek
  4. Retourneren
  5. Verzending via PostNL