Friederichs Zen is gekoppeld aan winkelautomatiseringssystemen Eyestore (Eyefactory), Apollo (B&F) en Optifile. Deze koppeling maakt voor opticiens thuisbezorgen nog eenvoudiger. Zij kunnen elke bestelling bij Friederichs rechtstreeks vanuit hun systemen laten bezorgen bij de consument.
Eyestore
Bekijk de handleiding (486kB) om bestelling vanuit Eyestore via Friederichs Zen bij de klant thuis te laten afleveren.
Apollo
Kies in Apollo(CS) voor thuisbezorgen via Friederichs Zen.
Optifile
Maakt u gebruik van Optifile? Volg dan dit stappenplan:
1. Ga naar menu Beheer -> Instellingen -> Bestelsystemen,
2. Zoek de betreffende leverancier in het lijstje en kies voor de variant met 'optiplaza' in de naam, en selecteer deze
3. Klik op 'Aanpassen',
4. Vink de optie 'Orders mogen door de leverancier naar de klant thuis worden verzonden' aan.
5. Klik op OK om de wijziging op te slaan.
Wist u dat u er voor 100% op kunt vertrouwen dat Friederichs nooit uw klantgegevens zal gebruiken? De gegevens zijn enkel voor de adressering. Klik hier voor ons privacybeleid (312kB).Heeft u een vraag? Neem contact op met onze Zen-specialist via 023- 52 32 835 of mail naar zen@friederichs.nl.
Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Terug naar klantenservice- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?