Hoe werkt Friederichs Zen®?

Terug naar klantenservice

Friederichs ontvangt uw bestelling en stuurt deze niet naar u maar naar uw klant. Deze bestellingen kunnen op twee manieren worden gedaan:

  • op de website van Friederichs in de laatste stap van het bestelproces
  • via uw winkelautomatiseringssysteem (koppeling beschikbaar in Apollo, Optifile en Eyestore). Bekijk hier de laatste informatie en handleidingen voor de WAP-systemen.

Zen in laatste stap bestelproces 
In de vernieuwde website werkt het bestelproces anders dan u gewend bent. Om een Zen-bestelling te plaatsen, start u met het vullen van de winkelwagen. Bij het afronden van de bestelling, kunt u aangeven of het om een Zen-bestelling gaat en naar welke klant de bestelling verstuurd moet worden.

Staat uw klant nog niet in het adresboek? Vul dan hier de gegevens in en sla deze op.

Track&Trace
Wanneer de Zen-bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace code. Indien het e-mailadres van de klant is ingevuld, ontvangt ook uw klant bij verzending van de bestelling een verzendbevestiging met Track&Trace code. Uiteraard vanuit uw naam en zonder prijsgegevens o.i.d. 

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  2. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  3. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  4. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  5. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  6. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  7. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  8. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  9. Wat kost Zen?
  10. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  11. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  12. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?