Friederichs ontvangt uw bestelling en stuurt deze niet naar u maar naar uw klant. Deze bestellingen kunnen op twee manieren worden gedaan:
- op de website van Friederichs in de laatste stap van het bestelproces
- via uw winkelautomatiseringssysteem (koppeling beschikbaar in Apollo, Optifile en Eyestore). Bekijk hier de laatste informatie en handleidingen voor de WAP-systemen.
Zen in laatste stap bestelproces
In de vernieuwde website werkt het bestelproces anders dan u gewend bent. Om een Zen-bestelling te plaatsen, start u met het vullen van de winkelwagen. Bij het afronden van de bestelling, kunt u aangeven of het om een Zen-bestelling gaat en naar welke klant de bestelling verstuurd moet worden.Staat uw klant nog niet in het adresboek? Vul dan hier de gegevens in en sla deze op.
Track&Trace
Wanneer de Zen-bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace code. Indien het e-mailadres van de klant is ingevuld, ontvangt ook uw klant bij verzending van de bestelling een verzendbevestiging met Track&Trace code. Uiteraard vanuit uw naam en zonder prijsgegevens o.i.d.
Hoe werkt Friederichs Zen®?
Terug naar klantenservice- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?
- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?