Hoe wordt de bestelling verzonden?

Terug naar klantenservice

Uw klant ontvangt het complete pakket in een blanco (bij voorkeur platte) doos, inclusief overzicht van de producten met een duidelijke beschrijving welke lens voor het rechteroog en welke voor het linkeroog is. Het pakket bevat een pakbon en een sticker, beide met uw logo en adres. Uiteraard worden geen prijzen vermeld op de afleverbon. U ontvangt vervolgens de factuur van de bestelling.

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  2. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  3. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  4. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  5. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  6. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  7. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  8. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  9. Wat kost Zen?
  10. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  11. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  12. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord