Kan ik mijn bestelling annuleren?

Terug naar klantenservice

Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren na verzending van de winkelwagen, kunt u contact opnemen met de binnendienst van Friederichs door te bellen naar 023-52 32 833. Het is echter alleen mogelijk om de bestelling te annuleren wanneer deze nog niet is verzonden naar uw klant. 

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  2. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  3. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  4. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  5. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  6. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  7. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  8. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  9. Wat kost Zen?
  10. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  11. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  12. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?