Wanneer u uw bestelling wenst te annuleren na verzending van de winkelwagen, kunt u contact opnemen met de binnendienst van Friederichs door te bellen naar 023-52 32 833. Het is echter alleen mogelijk om de bestelling te annuleren wanneer deze nog niet is verzonden naar uw klant.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Terug naar klantenservice- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?
- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Thuisbezorgservice ZEN