Optiekzaken met een eigen webshop kunnen ook gebruik maken van Friederichs Zen®. Friederichs kan voor een webshop het volledige logistieke proces overnemen. Met behulp van een standaard orderprotocol (CSV-bestand) kan een bestelling van de webshop automatisch worden ingelezen. Vervolgens wordt de bestelling uit naam van de webshop verstuurd naar uw klant.
Stuur hiervoor een aanvraag naar zen@friederichs.nl.
Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
Terug naar klantenservice- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?
- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Thuisbezorgservice ZEN