Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?

Terug naar klantenservice

Optiekzaken met een eigen webshop kunnen ook gebruik maken van Friederichs Zen®. Friederichs kan voor een webshop het volledige logistieke proces overnemen. Met behulp van een standaard orderprotocol (CSV-bestand) kan een bestelling van de webshop automatisch worden ingelezen. Vervolgens wordt de bestelling uit naam van de webshop verstuurd naar uw klant.

Stuur hiervoor een aanvraag naar zen@friederichs.nl.

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  2. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  3. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  4. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  5. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  6. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  7. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  8. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  9. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  10. Wat kost Zen?
  11. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  12. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord