De gegevens van uw klant worden enkel gebruikt om de bestelling te versturen. De adresgegevens worden gecontroleerd op basis van een postcode- en huisnummer check. Bovendien worden de gegevens opgeslagen in een persoonlijk adresboek dat is gekoppeld aan uw debiteurnummer. Zo kunt u bij een volgende bestelling eenvoudig het adres selecteren om de bestelling direct te starten.
Friederichs gebruikt de klantgegevens alleen voor verzending van het pakket. Bekijk hier ons privacybeleid (312kB).
Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
Terug naar klantenservice- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?
- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Thuisbezorgservice ZEN