Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?

Terug naar klantenservice

Als uw klant de verkeerde producten heeft ontvangen, zal hij de producten moeten retourneren naar de opticien, die in alle gevallen het aanspreekpunt blijft. De opticien retourneert (o.a. via Distroptiek) vervolgens de producten aan Friederichs ter credit volgens de bekende procedure. 

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  2. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  3. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  4. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  5. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  6. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  7. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  8. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  9. Wat kost Zen?
  10. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  11. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  12. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord