De goederen worden met de grootste zorgvuldigheid verstuurd uit naam van de opticien. U draagt het risico van de goederen bij beschadiging of vermissing. Retouren en/of claims worden niet aanvaard door Friederichs.
U kunt het risico afdekken door een verzekering af te sluiten van € 3,50 per Friederichs Zen® bestelling. Deze optie kunt u selecteren bij het afronden van uw bestelling. Friederichs neemt dan het risico over. Friederichs houdt zich het recht voor om een bestelling te weigeren voor Friederichs Zen® bij verdenking van opzettelijk herhaaldelijk misbruik.
Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
Terug naar klantenservice- Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
- Hoe werkt Friederichs Zen®?
- Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
- Hoe wordt de bestelling verzonden?
- Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
- Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
- Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost Zen?
- Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
- Zit er Track&Trace op de pakketpost?
- Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
- Kan ik een proefpakket ontvangen?
- Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?