Zit er Track&Trace op de pakketpost?

Terug naar klantenservice

Bij pakketbestellingen ontvangt u altijd een Track & Trace code, maar bij een postbestelling is dit niet het geval. Bij Friederichs worden de artikelen op formaat ingepakt en veel contactlenzen passen in een postdoosje. Soms is er ook bij die bestellingen behoefte aan een Track&Trace code. U kunt dan zelf bij die bestellingen kiezen voor Pakketpost. Friederichs verstuurd het in dat geval als pakket en u en de consument ontvangen een Track&Trace code.

 

Vraag niet gevonden
    Thuisbezorgservice ZEN
  1. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  2. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  3. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  4. Hoe wordt de bestelling verzonden?
  5. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  6. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  7. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  8. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  9. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  10. Wat kost Zen?
  11. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  12. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  13. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  14. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord