Nieuw orderverwerkingssysteem – onderbreking orderproces 27 februari tot 2 maart

Geschreven op 24 februari 2020Leestijd: 1 minuut

 

Nieuw orderverwerkingssysteem – onderbreking orderproces 27 februari tot 2 maart

Ons huidig orderverwerkingssysteem wordt op 28 februari vernieuwd. De implementatie van het nieuwe systeem brengt helaas ook enkele dagen oponthoud van het orderproces met zich mee. 

Wat betekent dit voor uw orders?

  • Het orderproces wordt van donderdag 27 februari tot en met zondag 1 maart volledig stopgezet om het nieuwe systeem te kunnen implementeren. 
  • U kunt in deze periode wel gewoon orders bij ons plaatsen, deze orders worden echter door ons niet verwerkt in het orderproces, maar ‘on hold’ gezet.
  • Vanaf maandag 2 maart starten we het orderproces in het nieuwe systeem en worden alle ‘on hold’ orders ook verwerkt.
  • Dit geheel betekent voor u een vertraging van minimaal 2 werkdagen tot maximaal 5 werkdagen  op alle orders (afhankelijk wel/niet voorraadlens) die geplaatst zijn in bovengenoemde periode. 

afbeeling-brief.png

Wij zullen onze uiterste best doen om te zorgen dat u zo min mogelijk last ondervindt van de overgang en wij bieden u bij voorbaat onze excuses aan voor enig ongemak.

Heeft u vragen? Neemt u dan s.v.p. contact op met onze Customer Service via 023 – 5232 833. Wij staan u graag te woord!


Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord