Update: technische storing verholpen

Geschreven op 3 april 2020Leestijd: 2 minuten

De technische storing van vorige week, waar wij mee geconfronteerd werden bovenop de Coronacrisis, is inmiddels, zo goed als helemaal, verholpen.

Wat betekent dit voor u?

  • Alle orders kunnen vanaf heden weer online besteld worden via www.optitradeonline.nl of www.friederichs.nl
  • Alle orders die voor de storing besteld en nog niet uitgeleverd zijn, zullen zo spoedig mogelijk worden verwerkt. 
  • Bestellingen die u inmiddels dubbel heeft besteld, worden uit het systeem verwijderd. Het kan vóórkomen dat u de bestelling toch dubbel binnen krijgt. Als u dit wenst, kunt u deze bestelling retour sturen (en deze zal dan gecrediteerd worden).
  • Alle home delivery orders worden weer verstuurd met logo van de opticien (mits wij deze in het systeem hebben staan).
  • Door deze storing hebben wij een grote achterstand opgelopen, daarbij hebben we een aangepaste werkwijze moeten instellen als gevolg van de Coronacrisis. Wij doen ons uiterste best om alle orders z.s.m te verwerken maar houdt u alstublieft rekening met langere levertijden.

Wij realiseren ons dat deze situatie voor u en uw klant heel vervelend is en willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Voor eventuele vragen of informatie kunt u contact opnemen met customer service telefoonnummer: 023 - 52 32 833 


Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord