Volg de status van uw bestelling

De status van uw bestelling kunt u volgen in uw Persoonlijke Pagina. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, wordt deze opgenomen in de bestelhistorie. Uiterst rechts kunt u de status van uw bestelling volgen. 

De eerste status van uw bestelling is 'Wordt verwerkt'. Dit betekent dat medewerkers van Friederichs bezig zijn met het controleren of de producten aanwezig zijn die u heeft besteld. Wanneer een product aanwezig is, wordt uw order samengesteld voor verzending. 

Wanneer de verzamelde order bij Friederichs de deur uit is, wordt de status van uw bestelling gewijzigd in 'Is verzonden'. Dit betekent dat uw order is opgehaald door de transporteur, die uw order normaliter de volgende ochtend bij u zal bezorgen.

Even na 17.30 uur wordt er dagelijks een extra update gedraaid. Zo kunt u voor het sluiten van uw winkel of bedrijf controleren of u de producten de volgende ochtend kunt verwachten.

Producten die niet voorradig zijn, krijgen na 17.30 uur de status 'In nalevering'. Dit betekent dat het product dat u heeft besteld op dat moment niet geleverd kan worden. Friederichs streeft ernaar om uw product alsnog zo snel mogelijk te leveren. Tot die tijd is uw nalevering zichtbaar in 'Producten in nalevering' in uw Persoonlijke Pagina. Hier kunt u precies zien welke producten u nog kunt verwachten.

Vraag niet gevonden
Delen via
Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws, aanbiedingen en acties van Friederichs? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

 
Onze leveranciers