Thuisbezorgservice ZEN

Friederichs biedt u de mogelijkheid om bestellingen direct bij de klant thuis te laten bezorgen. Zo gaat uw winkel mee met de tijd zonder dat u daarin hoeft te investeren! Hoe Friederichs Zen werkt, leggen wij hier graag uit. Mocht u nog vragen hebben of graag een proefpakketje willen ontvangen, bel dan met onze klantenservice op 023 - 52 32 833. Wij staan u graag te woord.

  1. Welke producten kan ik verzenden met Friederichs Zen®?
  2. Wie is er verantwoordelijk voor de verzending?
  3. Wat gebeurt er als de verkeerde producten worden geleverd?
  4. Kunnen klanten zelf bestellen via friederichs.nl?
  5. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  6. Wat kost Zen?
  7. Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?
  8. Zit er Track&Trace op de pakketpost?
  9. Kan ik thuisbezorgservice Zen integreren in mijn webshop?
  10. Kan ik een proefpakket ontvangen?
  11. Hoe maak ik gebruik van Zen via mijn WAP-systeem?
  12. Hoe werkt Friederichs Zen®?
  13. Waarom moet ik de gegevens van mijn klant invullen?
  14. Hoe wordt de bestelling verzonden?
Vraag niet gevonden
Delen via
Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws, aanbiedingen en acties van Friederichs? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

 
Onze leveranciers