Hoe werkt Friederichs Zen®?

Friederichs ontvangt uw bestelling en stuurt deze niet naar u maar naar uw klant. Deze bestellingen kunnen op twee manieren worden gedaan:

  • op de website van Friederichs in de laatste stap van het bestelproces
  • via uw winkelautomatiseringssysteem (koppeling beschikbaar in Apollo, Optifile en Eyestore). Bekijk hier de laatste informatie en handleidingen voor de WAP-systemen.

Zen in laatste stap bestelproces 
In de vernieuwde website werkt het bestelproces anders dan u gewend bent. Om een Zen-bestelling te plaatsen, start u met het vullen van de winkelwagen. Bij het afronden van de bestelling, kunt u aangeven of het om een Zen-bestelling gaat en naar welke klant de bestelling verstuurd moet worden.

Staat uw klant nog niet in het adresboek? Vul dan hier de gegevens in en sla deze op.

Track&Trace
Wanneer de Zen-bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace code. Indien het e-mailadres van de klant is ingevuld, ontvangt ook uw klant bij verzending van de bestelling een verzendbevestiging met Track&Trace code. Uiteraard vanuit uw naam en zonder prijsgegevens o.i.d. 

Vraag niet gevonden
Delen via
Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws, aanbiedingen en acties van Friederichs? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

 
Onze leveranciers