Home Delivery
Leestijd: 1 minuut
Hoe werkt Home Delivery?
- Op de website van Optitrade Online en Friederichs, in de laatste stap van het bestelproces, kunt u aangeven dat het om een Home Delivery bestelling gaat en naar welke klant de bestelling verstuurd moet worden.
- Via uw winkelautomatiseringssysteem (koppeling beschikbaar in Apollo, Optifile en Eyestore).
- Aanleveren van logo in JPEG (personaliseren van het pakket is gratis)
Welke lenzen | vloeistof via Home Delivery:
- Alcon (lenzen en vloeistof)
- Bausch & Lomb (lenzen en vloeistof)
- Johnson & Johnson (lenzen en vloeistof)
- Alle producten die aangeduid worden met een huisje in Optitrade Online kunnen thuis gestuurd worden
Welke lenzen | vloeistof en oogzorgproducten via Friederichs:
- Alle producten die beschikbaar zijn via www.friederichs.nl
Wat kost Home Delivery?
- Voor de service zelf brengen wij géén (verwerkings)kosten in rekening (logo op pakbon en etiket is gratis).
- Wij rekenen alleen de verzendkosten door waarbij een speciaal tarief geldt van € 4,50 voor een postbestelling en € 5,95 voor een pakketbestelling.
- Voor orders tot € 30,00 rekenen wij € 2,50 handling fee.
Verzendingen via PostNL:
Wij versturen onze home delivery orders via PostNL.
Let op:
Pakket niet ontvangen van PostNL? Reclameren kan tot 7 dagen na ontvangst
Pakket beschadigd ontvangen van PostNL? Reclameren kan tot 7 dagen na ontvangst
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met Customer Service via 023 – 5232 700 of met uw account manager.
Klik hier als u gebruik wilt maken van Home Delivery