Home Delivery

Geschreven op 12 november 2020 Leestijd: 1 minuut

Hoe werkt Home Delivery?

  • Op de website van Optitrade Online en Friederichs, in de laatste stap van het bestelproces, kunt u aangeven dat het om een Home Delivery bestelling gaat en naar welke klant de bestelling verstuurd moet worden.
  • Via uw winkelautomatiseringssysteem (koppeling beschikbaar in Apollo, Optifile en Eyestore). 
  • Aanleveren van logo in JPEG (personaliseren van het pakket is gratis)

Welke lenzen | vloeistof via Home Delivery:

  • Alcon (lenzen en vloeistof)
  • Bausch & Lomb (lenzen en vloeistof)
  • Johnson & Johnson (lenzen en vloeistof)
  • Alle producten die aangeduid worden met een huisje in Optitrade Online kunnen thuis gestuurd worden

Welke lenzen | vloeistof en oogzorgproducten via Friederichs:

Wat kost Home Delivery?

  • Voor de service zelf brengen wij géén (verwerkings)kosten in rekening (logo op pakbon en etiket is gratis).
  • Wij rekenen alleen de verzendkosten door waarbij een speciaal tarief geldt van € 4,50 voor een postbestelling en € 5,95 voor een pakketbestelling.
  • Voor orders tot € 30,00 rekenen wij € 2,50 handling fee.

Verzendingen via PostNL:
Wij versturen onze home delivery orders via PostNL. 

Let op:

Pakket niet ontvangen van PostNL? Reclameren kan tot 7 dagen na ontvangst

Pakket beschadigd ontvangen van PostNL? Reclameren kan tot 7 dagen na ontvangst


Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met Customer Service via 023 – 5232 700 of met uw account manager.

Klik hier als u gebruik wilt maken van Home Delivery