Retouren en Crediteren

Geschreven op 6 februari 2024 Leestijd: 1 minuut

Wanneer kunt u een product retour sturen ter credit:

  1. Wanneer wij u per ongeluk het verkeerde artikel hebben gestuurd
  2. Sferische (voorraad) lenzen, mits in originele en onbeschadigde verpakking
  3. Wanneer de houdbaarheidsdatum korter is dan 6 maanden, in overleg eventueel deels retour

Voeg altijd de pakbon bij met de reden van het ter credit aangeboden artikel, anders kunnen we uw order niet terugvinden en niet crediteren

Is uw pakket beschadigd aangekomen? Meld dit dan per omgaande bij DistrOptiek of PSNacht onze Customer Service.

 

Indien u na deze retour check besluit om retour te sturen, dan graag voldoen aan de volgende stappen:

  1. Vraag eerst RMA nummer aan via DistrOptiek/PSNacht
  2. Vul originele ordernummer in

Bent u geen lid van DistrOptiek/PSNacht neemt u dan contact op met onze Customer Service voor de voorwaarden

 

Wat nemen wij NIET retour ter credit?

  1. Multifocale-, Torische- en Multifocaal-torische lenzen nemen wij nooit ter credit aan
  2. Verkeerd artikel door uzelf besteld en niet meer annuleerbaar bij de leverancier (check de Customer Service)
  3. Artikelen langer dan 30 dagen in uw bezit
  4. Beschadigde en/of geopende verpakking, stickers of beschreven doosjes
  5. Verkeerd artikel geleverd maar al aan klant meegegeven/geopend door klant
  6. Private label
  7. Wanneer er geen pakbon bij een artikel zit