Hoe weet ik (als opticien) of ik voldoe aan de AVG?

Terug naar klantenservice

Doorsturen naar https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/

Vraag niet gevonden
    Two Factor Authentication
  1. Hoe weet ik (als opticien) of ik voldoe aan de AVG?
  2. Wat is Two Factor Authentication?
  3. Wat is Two Factor Authentication?
  4. Wanneer is Two Factor Authenticatie verplicht?
  5. Wanneer is Two Factor Authenticatie verplicht?
  6. Hoe werkt Two Factor Authenticatie?
  7. Hoe werkt Two Factor Authenticatie?
  8. Hoe kan ik Two Factor Authenticatie activeren?
  9. Hoe kan ik Two Factor Authenticatie activeren?
  10. Moet ik elke keer weer opnieuw inloggen met Two Factor Authenticatie?
  11. Moet ik elke keer weer opnieuw inloggen met Two Factor Authenticatie?
  12. Kan ik een vast telefoonnummer invullen voor Two Factor Authenticatie?
  13. Kan ik een vast telefoonnummer invullen voor Two Factor Authenticatie?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord