Moet ik elke keer weer opnieuw inloggen met Two Factor Authenticatie?

Terug naar klantenservice

Twee mogelijkheden:

1. Ja als je niet 'onthoud mij' hebt aangevinkt

2. Nee als je 'onthoud mij' wel hebt aangevinkt

Let op: wanneer de klant meer dan 30 dagen na aanvinken niet meer inlogt in Friederichs omgeving, worden de cookies verwijderd. Dit betekent dat zij dan opnieuw moeten inloggen.

Vraag niet gevonden
    Two Factor Authentication
  1. Moet ik elke keer weer opnieuw inloggen met Two Factor Authenticatie?
  2. Wat is Two Factor Authentication?
  3. Wat is Two Factor Authentication?
  4. Wanneer is Two Factor Authenticatie verplicht?
  5. Wanneer is Two Factor Authenticatie verplicht?
  6. Hoe werkt Two Factor Authenticatie?
  7. Hoe werkt Two Factor Authenticatie?
  8. Hoe kan ik Two Factor Authenticatie activeren?
  9. Hoe kan ik Two Factor Authenticatie activeren?
  10. Kan ik een vast telefoonnummer invullen voor Two Factor Authenticatie?
  11. Kan ik een vast telefoonnummer invullen voor Two Factor Authenticatie?
  12. Hoe weet ik (als opticien) of ik voldoe aan de AVG?
  13. Hoe weet ik (als opticien) of ik voldoe aan de AVG?
Wachtwoord reset in verband met AVG

Per 7 januari 2020 hebben wij, conform de AVG wetgeving, een aantal wijzigingen doorgevoerd betreffende het inloggen op friederichs.nl.
U dient daarom het wachtwoord te wijzigen.
Klik hier om de link aan te vragen om uw wachtwoord te wijzigen. De link wordt verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is.

Als er nog vragen zijn kunt u contact opnemen met de klanten service op 023 52 32 833 of optiek@friederichs.nl

Herstel mjn wachtwoord